خرید باطری ماشین

کاربرد باطری خودرو

اکثرا هنگام شنیدن نم باطری ماشین به یاد استارت خودرو خواهیم افتاد. قطعه باتری فقط برای راه اندازی خودرو نیست . این قطعه چون در مسیر مدار برق خودرو قرار دارد و وظیفه ی مهمی بر عهده دارد، باید نسبت به نحوه عملکرد و کیفیت آن وسواس داشت. چرا که بالا بودن راندمان کارکرد همه اجزاء خودرو به آن بستگی دارد . نوسانات ناشی از جریان ناقص الکتریکی و ضعف این قطعه هزینه هایی به دنبال دارد .

باتری ماشین ارتباط مستقیمی با عمر خودرو دارد، به همين سبب اگر قصد خرید باتری ماشین دارید، بايد به برندهای باتری خودرو دقت نمایید. نواقص جاده ها همواره خطر جدی برای وسایل نقلیه بوده اند. يک باتری قوی در چنين شرايطی بخوبی می تواند به بالابردن مقاومت خودرو شما کمک کند. امروزه باتریهای خودرو با پیشرفت فناوری در طراحی های خاص ساخته شده اند تا در شرایط سخت مانند جاده های ناهموار آماده باشند. علاوه بر اين ، باتری های ماشین در ایران با قيمت های مختلف و متناسب با بودجه شما دسته بندی شده است .

دلیل تفاوت انواع باتری ها

عوامل متعددی در میانگین قیمت باتری ماشین تاثیر دارند. ماشین های مدل بالا و یا سنگین مانند کامیونها ، نیازمند باطریهای پرقدرت هستند که قیمت بالاتری دارند. این درحالیست که باتری موتورسيکلت ها قیمت های ارزان تری دارند .عوامل موثر دیگر در تفاوت قیمت باطری ماشین، برند باتری ، کیفیت و سال تولید آن است.

فاکتورهای مهم در قیمت گذاری برای خرید باطری

قيمت خرید باطری ماشین بستگی به هزينه های انتقال خودرو ، آزمايش و نصب باتری ماشین دارای روند افزایشی است. همان طور که در بالا اشاره شد، منطقی است که بطور مثال موتور یک کاميون برای استارت به جريان بالاتری نیاز داشته باشد. به همین سبب نیازمند یک باتری بزرگتر و طبیعتا گران تری دارد. عامل مهم دیگر، برند باتری ست. بطور مثال ممکن است دو باتری از جنس اسید سرب از دو تولید کننده مختلف باشند، اما مدت زمان گارانتی،عمر مفید و کارایی آن ها که بر اساس نیاز خودرو می باشند، متفاوت باشد . توجه به فاکتورهای درست لازمه ی یک انتخاب درست است .

عمر باطری ماشین

بررسی عوامل موثر در طول عمر باطری ماشین :

  • میزان و زمان کارکرد خودرو (تایم روشن بودن و خاموش بودن خودرو) .
  • گرمسیر بودن یا سردسیر بودن منطقه که بر خرابی زودرس باتری تاثیر می گذارد .
  • برند و کشور سازنده باطری ماشین مانند باتری ه برندهایی مانند وارتا ، بوش آلمان و باتری های ساخت شرکت دلکور یا هیوندای و گلوبال کره جنوبی از برندهای با سابقه درخشان با طول عمر بالا شناخته می شوند. در ایران نیز کارخانه های صباباتری ، برنا باتری ، وایا باتری و سپاهان باتری نیز از بهترین ها هستند.
  • تکنولوژی ساخت باطری : با گذشت زمان و افزایش قطعات برقی و حساس برای کنترل بهتر مکانیزم عملکرد خودرو و سهولت و راحتی کاربر در وسایل نقلیه ، فشار بار اضافی که باتری و دینام آلترناتور باید متحمل شود بیشتر از قبل می باشد. بدین علت متخصصان به دنبال منبع ذخیره سازی هستند. که بتواند به دفعات زیاد و قدرت بالا تامین کننده این شبکه متصل شده به باتری خودرو باشد. از تکنولوژی های جدید میتوان به باتری AGM و باطری VRLA اشاره نمود.

برای خرید باطری ماشین توجه به نکاتی که گفته شد. می تواند شما را در این امر راهنمایی کند .

سفارش باطری از باتری من

شما می توانيد باطری ماشین خود را بصورت تلفنی در باتری من سفارش دهید. تقريباً برای عمده برندها و مدلهای خودروهای موجود، باتری های با کیفیت موجود است. با مشاوره از باتری من بهترین گزینه مناسب خودرو خود را بر اساس نیاز خود برگزینید.

با کلیک بر روی هر کدام از محصولات اطلاعات بیشتری را مشاهده می نمایید. همه ی باتریها با گارانتی معتبر بوده و با تاریخ تولید جدید عرضه می گردند. و همینطور نکته حائز اهمیت این است که قیمتهایی که مشاهده می فرمایید، با احتساب دریافت باتری فرسوده معادل محاسبه شده است. برای محاسبه قیمت باطری ماشین بدون باتری کهنه یا داغی ، آمپراژ باطری که تهیه می کنید.ضربدر قیمت روز باتری فرسوده خواهد شد .

اگر نمی دانید چه ظرفیتی از باتریها مختص خودروی می باشد به فهرست بالای سایت،فروشگاه و باتری مناسب خودروی شما مراجعه نمایید. برای سفارش و خرید باتری ماشین می توانید به صورت تماس با شماره تلفن 364-5353-0935  اقدام نمائید.

از شما برای مطالعه مقاله خرید باطری ماشین،فروشگاه اینترنتی باتری من متشکریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس اپ باتری من
ارسال در واتس اپ
Shopping Cart
تماس با ما