باتری سمند

از آنجا که باتری در خودرو وظیفه مهمی را بر عهده دارد، باید در حد نیاز در مورد آن اطلاعات کافی داشت تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود. هر چه بیشتر در مورد باتری و سیستم الکتریکی ماشین خود بدانیم، کمتر احتمال دارد که دچار مشکل شویم.

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم در مورد باتری خودرو بویژه باتری سمند بیشتر بدانید. معمولا، طول عمر یک باطری 3 تا 5 سال است، اما عادات رانندگی و قرار گرفتن در معرض عوامل شدید می تواند عمر باتری ماشین شما را کاهش دهد. باتری من نماینده رسمی صبا باتری در غرب تهران است گه آماده ارسال باطری ماشین به سراسر تهران است.

باتری سمند چگونه کار می کند؟

باطری خودرو برق لازم برای تامین انرژی تمام اجزای الکتریکی خودروی شما را فراهم می کند. همانطور که احتمالاً متوجه شده اید، بدون باتری، ماشین شما روشن نمی شود. این جعبه ی کوچک طی یک واکنش شیمیایی، انرژی شیمیایی را به انرژی الکتریکی لازم برای تامین انرژی ماشین شما تبدیل می کند و ولتاژ را به استارت می رساند.
باتری شما نه تنها انرژی مورد نیاز برای راه اندازی ماشین شما را تامین می کند، بلکه ولتاژ را نیز تثبیت می کند تا موتور شما کار کند.
باطری ماشین مانند باتری پراید ممکن است کوچک باشد، اما قدرت آن بسیار زیاد است. شما در باتری من می توانید باتری مناسب برای وسیله نقلیه خود را با قیمت مناسب پیدا کنید.

طول عمر باتری سمند

به طور کلی عمر مفید باتری ماشین بین 3 تا 5 است. عوامل متعددی در این بازه تاثیرگذار است. این عوامل شامل، پیچ و خم جاده ها و کارکرد زیاد خودرو به لحاظ مسافت همچنین افزایش دمای هوا بر کارکرد باطری تاثیر زیادی دارد. بهترین راه جهت افزایش طول عمر باتری مراقبت مداوم از آن و موتور است. یکی از راه های افزایش طول عمری باتری در آب و هوای سرد، شارژ باتری و گرم نگه داشتن موتور است. در آب و هوای گرم و در طول تابستان نیز، بررسی سطح الکترولیت و آب باتری می تواند کمک کننده باشد. این مشکل ناشی از دمای زیاد داخل موتوربوجود می آید . امروزه تولیدکنندگان باطری با استفاده از قطعه ای بنام محافظ گرما، از باطری در برابر دمای بالای موتور محافظت می کند.

استفاده نکردن از باتری نیز در مدت طولانی، میتواند عمر آن را کاهش دهد. اگر مجبورید که روزهای متوالی خودروی خود را بدون حرکت نگه دارید، باید هر چند وقت یکبار موتور آن را چند دقیقه روشن کنید تا کار کند. برند و کشور سازنده باطری نیز در کیفیت کارکرد و طول عمر آن بسیار موثر است.

نکته مهم: در هنگام خرید باتری ماشین حتما به تاریخ تولید آن دقت کنید. این تاریخ حداکثر باید تا 6 ماه قبل باشد. در غیر این صورت از خرید آن خودداری نمایید.

تعویض باتری سمند

برای تعویض باتری خودرو خود می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان برای مشاوره و خرید به شما کمک نمایند. تعویض باطری ماشین دارای اهمیت زیادی است. بنابراین این کار باید حتما به یک متخصص سپرده شود. در غیر این صورت ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به بار بیاورد. خساراتی همچون آسیب به باتری و شخص غیر متخصص، که این کار به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

عوض کردن باطری سمند نیاز به رعایت نکات فنی دارد که باید حتما توسط یک شخص حرفه ای انجام پذیرد، وگر نه ممکن است باعث انفجار و خسارات بسیاری گردد.

قیمت باتری سمند

عوامل متعددی در تعیین قیمت باطری خودرو دخیل هستند. ماشینهای لوکس با قیمت بالا ، خودروهای وارداتی ، اسپرت و کاميونها عموما باتری های قوی و طبیعتا گران تری نیاز دارند. این در حالی است که باتری وسیله های نقلیه ی موتوری ارزان تر است. قیمت این قطعه همچنین، به نوع باتری مانند اسیدی یا اتمی بودن آن بستگی دارد. عامل موثر دیگر در تعیین قیمت باطری خودرو برند ، کیفیت و سال تولید باطری ماشین است.

خرید باتری سمند از باتری من

شما می توانيد برای خرید باطری سمند بصورت تلفنی در باتری من اقدام نمایید. تقريباً برای عمده برندها و مدلهای خودروهای موجود، باتری های با کیفیت موجود است. با مشاوره از باتری من بهترین گزینه مناسب خودرو خود را بر اساس نیاز خود برگزینید. اگر نمی دانید چه نوع باتری برای سمند مناسب است، به فهرست بالای سایت،و باتری مناسب خودروی شما مراجعه نمایید. برای سفارش و خرید باتری سمند با شماره تلفن 364-5353-0935 تماس حاصل نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس اپ باتری من
ارسال در واتس اپ
Shopping Cart
تماس با ما