نمایندگی رسمی صبا باتری

باطری ماشین صبا

گروه صنعتی صبا باتری ، در کیفیت های بالا و برند های متفاوت اقدام به تولید و عرضه انواع باطری خودرو نموده است. باتری های خودرویی این شرکت با نام های واریان و راین در نمایندگی رسمی صبا باتری عرضه می شوند.

این دو باتری به دلیل سطح کیفیت بسیار بالا و طول عمر آنها، سالهاست توانسته اند مورد رضایت مشتریان محترم قرار بگیرند.

خرید باطری ماشین

چنانچه برای ماشین خود قصد خرید باطری دارید برند سبا انتخاب دقیق و درستی است. برای این کار باید به قالب و ابعاد دقیق باتری خودرو توجه کرد و متناسب با این شرایط خریداری شود.

شما می توانید از طریق نمایندگی رسمی باتری صبا باتری نسبت به خرید باتری ماشین خود اقدام نمایید. به این ترتیب می توانید از مزایای ارسال و نصب رایگان در سراسر کشوربرخوردار شوید.

باتری خودرو

تعویض باتری صبا

برای تعویض باتری خودرو خود می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان برای مشاوره و خرید به شما کمک نمایند. تعویض باطری ماشین دارای اهمیت زیادی است. بنابراین این کار باید حتما به یک متخصص سپرده شود. در غیر این صورت ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به بار بیاورد. خساراتی همچون آسیب به باتری و شخص غیر متخصص، که این کار به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

عوض کردن باتری یو پی اس هم نیاز به رعایت نکات فنی دارد که باید حتما توسط یک شخص حرفه ای انجام پذیرد، وگر نه ممکن است باعث انفجار و خسارات بسیاری گردد.

خرید اینترنتی باتری صبا

از بزرگترين توليد كنندگان انواع باطري در خاورميانه صبا باتری می باشد. این مجموعه با 40 سال تجربه در این زمینه، توانسته تولیدات خود را طبق استانداردهای بین المللی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند. واحد کنترل کیفیت این شرکت مجهز به تجهیزات پیشرفته و تیمی با تجربه می باشد.

برای خرید باتری خودرو خود، با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان باتری را تحویل بگیرید، با خرید آنلاین از نمایندگی رسمی صبا باتری هرگز نیازی به پرداخت هزینه ارسال نمی باشد و ارسال باتری خودرو به صورت رایگان انجام می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس اپ باتری من
ارسال در واتس اپ
Shopping Cart
تماس با ما