خرید باتری ماشین در غرب تهران


هر آنچه که باید در مورد باتری خودرو بدانید



وقتی صحبت از باتری و سیستم الکتریکی ماشین شما می شود، در واقع صحبت از یک بازوی قدرتمند است. باطری ، قلب خودروی شماست. احتمالا تجربه ی ناخوشایند خاموش شدن خودرو در اثر خراب شدن باتری را داشته باشید. اگر از علائم و نشانه های فرسودگی یا خرابی باطری اطلاع داشته باشید، می توانید قبل از وقوع هر نوع خسارت یا اتفاق برای تعویض آن اقدام کنید. کارشناسان باتری من در سراسر تهران برای ارائه هر نوع مشاوره و سایر خدمات در خدمت شما هستند. جهت خرید باتری ماشین در غرب تهران با ما تماس بگیرید.

عمر باتری ماشین

به طور متوسط، عمر مفید یک باتری 3 تا 5 سال است. اما عادات رانندگی و قرار گرفتن در معرض عوامل مخرب عمر باتری ماشین شما را کاهش می دهد. با انجام یک سری آزمایشات توسط متخصص، می توان عمر باتری را تشخیص داد. یک آزمایش کوچک به شما می گوید که آیا باتری شما خوب است.

زمان تعویض باتری ماشین

دقت داشته باشید که همیشه قبل از خراب شدن باتری ماشین باید به فکر تعویض آن بود. بنابراین زمانی که ماشین شما روشن نمی شود، بهترین زمان برای خرید باتری جدید نیست! اما این دقیقاً همان کاری است که بیشتر مردم انجام می دهند.

احتمالاً در طول عمر وسیله نقلیه خود باید یک یا دو بار باتری خودرو را تعویض کنید. چون در اثر قرار گرفتن در معرض گرما، شارژ و دشارژ مکرر، کهنه و فرسوده می شود.

مراقبت از باتری می تواند به شما کمک کند تا بیشترین عمر مفید را از باتری دریافت کنید. برای تعویض باتری، به شرایط و سن آن طبق توضیحات بالا توجه کنید.

نکته مهمی که نیاز است بررسی شود این است که، حتی در صورت خرید باتری نو، باید به تاریخ تولید آن دقت کنید. سعی کنید باطری هایی خریداری نمایید که حداکثر 6 ماه از تولید آن گذشته باشد.

برند باتری خودرو


محصولاتی که اکنون وجود دارند، توسط شرکت های مختلفی ساخته می‌شوند. شرکت صبا باتری یکی از تولید کنندگان برتر در این زمینه است که بیش از نیمی از بازار را تامین می‌کند. گروه صنعتی صبا باتری ، در کیفیت های بالا و برند های متفاوت اقدام به تولید و عرضه انواع باطری خودرو نموده است. باتری های خودرویی این شرکت با نام های واریان و راین در نمایندگی رسمی صبا باتری عرضه می شوند. این برند توانسته در میان رقبا عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. مجموعه باتری من نمایندگی رسمی صبا باتری در غرب تهران است. برای خرید باتری ماشین در غرب تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس اپ باتری من
ارسال در واتس اپ
Shopping Cart
تماس با ما